8. feb. 2012

Sliten

Okei, jeg sliter litt om dagene..
Jeg får sove alt får lite om nettene, og jeg får ikke til å power-nappe om dagene..
Å jeg jobber på kveldene denne uka å helga.
SÅ det betyr at jeg er sliten om morgenen når jeg våkner, og sliten om dagen, å om kvelden, når trøttheta slår inn, må jeg jobbe.
Jeg vet jeg klager her, men det er jo det blogger er til for sant ? :P
kjærringråd på å hjelpe søvn, funker heller ikke.. siden jeg ikke tåler melk i det hele tatt.
Så.. kort post, slik som alle andre, er ikke mye til skriver.. MEN på en annen note, tenke jeg å starte med engelsk skriving på bloggen, siden det er vell, letter, og alle forstår det.
Brede min horisont kan man si.
Ikke at noen leser bloggen min, men uansett, tror jeg skal gjøre det.
Og kanskje se om jeg ikke får inspirasjon til å skrive flere sangtekster.
Må bare bli ferdig meg jobbingen..

-Takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar