11. nov. 2011

JESS!! Jeg fikk endelig invitasjon til å teste et spill, jeg har venta på i sikkert 2-3 år nå!
Satt på jobb, så på mobilen att jeg hadde fått en epost, å den var fra Bioware (folka som laga spillet)
Jeg klikka inn på den, å så at det var en invitasjon.
ble rimelig gira der å da, men hadde ne baktanke på at det kunne være fake, at folk prøvde å hacke meg, slik som har skjedd flere ganger før, via Blizzard og Battle.net.
Men DET var det ikke!
Sitter i dette øyeblikk jeg skrive dette, å laster ned spillet!!
Så nå gleder denne skrotten seg til å entre et univers, han har venta på LENGE!
Spillet er foresten Star Wars: The Old Republic.
Etterfølgeren til Star Wars: Knights Of The Old Republic I og II
Dette er da et MMORPG, mens di andre var Singel Player RPG.

Det er da 12GB igjen av nedlastinga, så får vente til i morgen med å spille det da..
MEN JEG FIKK DET!!
LOVE my LIFE! <3

-Takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar