6. nov. 2011

Ehhh...

En ting jeg ikke fatter.. Hvorfor er det så forbanna vanskelig for visse mennesker å forstå, at når dem ikke er velkommen på en person sin eiendom, skal den personen stikke av når han blir bett om det!
Havna i en lite slosskamp nå i helga, med en full liten dritt som ikke kunne fatte at jeg ikke ville ha han i mitt hus.
Denne fyren spurte meg da om hvorfor jeg ikke ville ha han der, og jeg svarte det, at jeg var på tur å legge meg, + jeg har aldri sett denne fyren før.
Han presterte da i å si *ok, men er det nasj her da ?*
Å jeg sa at nei, det var ikke det.. så kompisene hans ba han komme, så di kunne gå.
Men så enkelt kan ikke noen folk være.. ååååå nei..
Han spurte meg gang på gang, med flere å flere trussler for hvær gang, om hvorfor jeg forviste han fra eiendomen.
Så dette resulterte i at min fulle å trøtte hjerne, ble lei.. så jeg ga han en venstre hook over kjeften, å ba han strengt om å komme seg vekk, før jeg banka han.
Kompisene hans tok tak i fyren, å prøvde å drege han med seg, men nå lurte han på hvorfor jeg klappa til han, å han ville ha en unskylldning.. så etter jeg hadde beklaga meg, å forklart hvorfor jeg klappa til han, ba jeg han igjen, pent, om å stikke av.
Men det klarte han ikke.. Alt som gikk igjenna hue å fyrn, var slossing.. selv om han viste, at han ikke hadde så mye som en liten sjangse på å ta meg. Så jeg ennte opp med å kaste litt rundt på fyrn. Så kom da en kompis av meg, trådde inn å fikk seg ett stk. knekt nese. Å da klikka det for fyren sine venner, å di moste han i bakken, å dro han med seg etter bena.
Å dette som skulle være en fredfull rockekonsert, med en rolig avslutting etterfulgt av søvn.

Slik går det når idioter fra bodø, som er lei av å få juling på samme utested om å om igjen, drar på byggda for å lete etter bråk.. vell, han fant bråk, å han kommer ikke tilbake til oss med en slik tankegang i alle fall.

-Takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar