4. nov. 2011

Ehh..

Vet ikke hva jeg skal si.. Hadde nylig en lite diskusjon på Facebook med en fyr jeg ikke nevner navn på.
Å vi har totalt uenig, om alt.
Jeg godtok det at vi var uening, å påpekte det, at uansett om vi var uenig, å hva han argumenterte, kom vi ikke til å bli enige.
Fordi det var en slik diskusjon hvor der ingen sider av saken var rett eller gal, men hvilke meninger man selv hadde.
Denne fyren, gikk da ut, å presterte i å gå til personlig angrep mot meg, med å rakke ned på både meg, å plassen jeg bor på.
Altså.. når to mennesker diskuterer saklige emner, og man er 22 og.. sikkert snart 30, er det ikke meningen at man skal gå til angrep på personen man er uenig med.
Skal innrømme det at, etter han gikk til nagrep mot meg, kalte jeg fyren underutvikla.
Som da resulterte i at kisen rakka enda mere ned på meg, å plassen jeg bor på.
Brukte fraser slik som *dumme faen* *neandertaler* *primitiv* osv.
Jeg mener, hva får en til å tenke at slike kommentarer er passende i slike situasjoner ?
Å i tillegg prestere å si at det er JEG som er barnslig ?
Jeg er overgitt over den generelle viten og intelligensen i voksne folk idag.
Og for å toppe det hele, har fyren vokst opp i Glomfjord (plassen han rakka ned på) å kalla meg primitiv, som bodde her.. jeg mener, han har bodd her sikkert 10 år lengre en meg, åg bare nylig flytta hærifra..
jaja, noen er bare underutvikkla, ikke mye å gjøre med det.

Kommenter, å si hva akkurat du tenger om denne hendelsen.

-Takk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar